To all the readers in BLOGWORLD



HEMMA:
Har haft en relativt underhållande dag som började med att jag inledde mitt säsongsdebut i tresteg. Jag undviker att lägga in någon bild på mig när jag flyger längder på ansatsbanan, men för er som vill så gärna se en bild på mig så klickar ni bara här! Tävlingen gick helt ok, hoppade 12.53 (dryga 41 cm ifrån personbästa). Var dock inte jätte glad under tävlingens gång för att jag inledde alla tre hoppen med övertramp, men tillslut fick jag i alla fall ett bra hopp. Hälsade på min BF & chillade där ett tag innan jag gick hem. Så, nu är jag hemma :D
Vad har ni haft för er kära läsare?

Nu ska jag ta och måla mina naglarna i någon mysig färg (antingen svart, eller mörk lila.. vad tror ni?) innan sängdags. PUSS PÅ ALL OF OUR LITTLE MONSTERS!!!

_Ekanem

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVELN

tjabba! :D

på det viset :p läget då?

2010-01-17 @ 23:03:50
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

LOEVLY BILD :D

2010-01-18 @ 01:10:37
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0