ÄNTLIGEN FREDAG

Hej våra små monster.. saknat oss?

Som sagt så var jag och Mattiboy på stan & försökte ''fynda'' plagg nu när affärerna är fyllda med rea. Tyvärr så blev det inga inköp den här gången, eftersom vi båda är mega fattiga. Men nästa gång, we promise!!
Har precis tryckt i mig mamis ''home-made'' grönsakspaj men nu sitter jag och glufsar i mig mitt nyinköpta godis. Trots att jag försöker hålla en strikt diet så går inte detta så bra. I JUST CAN'T HELP MYSELF!

Någon som är lika glupsk som jag & som inte kan motstå sötsakerna?

Nej, nu blir det skärpning mina vänner. FETMA ÄR ETT ALLVARLIGT PROBLEM. Det är ohälsosamt och relativt eländigt. Samma sak gäller för er skinny bicthes a.k.a anorektiker!
Jag dömer ingen och jag försöker inte predika någon form av filosofi. Detta är bara mina egna tankar & åsikter. Gotta love or hate!

Ok, nog med den dryga attityden. Ni är underbara, haha. För att visa min kärlek till er så lägger jag upp en video på Sveriges sexigaste 30-åring just nu: JOEL KINNAMAN ♥




RAH RAH AH AH AH!! ROE MAH ROE MAH MAH!! GA GA OH LA LA!!

Har inte sett filmen än, får hamna på att-göra-listan! Någon som sett den?

_Ekanem

Kommentarer
Postat av: modemix :*

wohoo fredag!! =) trevlig helg söto

2010-01-22 @ 21:54:31
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0