Nike + Rasmus



ph: http://nikesofiaamorina.blogspot.com

hemma..

Slutar egentligen fyra men jag orkade inte stanna kvar.
Skolan är egentligen ingenting för mig, skulle hellre vilja bli hemmaundervisad om jag fick välja.
Skulle jag bli tvungen, skulle jag helst av allt vilja gå på samma internat som är baserat på Mikael Håfströms film Ondskan, Stjärnsberg. Där kamratuppfostran tillämpas och där eleverna håller ordning på skolan. Där alla måste bära uniformer. Där det endast finns flickor. Där det finns regler som att man måste vistas på sitt rum efter en viss tid, annars får man utegångsförbud. Där allt är isolerat och strikt.

Jo, så skulle jag nog vilja ha det, om jag ska vara helt ärlig!

Hur ser din drömskola ut?
_Ekanem


Kommentarer
Postat av: hanna h

Hogwarts, duh! wingardium leviosa

2010-01-21 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0