How to talk with a depressed teenager

Får jag vara lite deprimerad för en stund? Okej bra. Igår somnade jag framför datorn (jag vet, pinsamt) och vaknade fyra på natten. Jag kände mig hungrig och tog mig en macka, tillbaka till sängen för att försöka sova. Vid klockan åtta tror jag att det äntligen slocknade i mitt huvud. Klockan två vaknade jag igen. OH SHIT! Jag som precis hade vänt tillbaka dygnet... vad tusan händer nu? Kommer jag kunna fortsätta leva mitt liv liksom? Okej, så allvarligt är det inte. Men just nu är det som jordens undergång. 2012 typ!

Det känns skönt att det finns klipp på YouTube om hur man pratar med deprimerade tonåringar!



Cover Boy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0