Mattias skrivbord

Har ni någon gång undrat "hur ser Mattias skrivbord ut på datorn?"? Today is your lucky day för se här, mitt skrivbord:
Ja, jag är så himla kär i mig själv att jag har mig själv på mitt skrivbord. Get used to it. (Okej, jag är inte kär i mig själv, men tycker däremot att bilden passade bra som bakgrund!) Jag kör på tvättbjörnslooken om ni tittar noga runt ögonen.

Titta ordentligt så ser ni massa bilder på Marc till höger. Där ser ni åtminstone att jag har förberedelserna på topp, nu ska jag bara göra ett kollage och skriva något fint om honom. På samma sida hittar ni även olika läsare för Internet (jag använder Explorer), olika bildredigeringsprogram, massa bildmappar för inspiration inom fashionavdelningen, redigerade bilder jag gjort när jag är uttråkad (jag har även en hel mapp döpt efter bloggen, sweet I know).

På vänster sida har jag alla program jag inte förstår mig på som kom med i datorn när jag köpte den, mitt cv och lite andra filer, bland annat lite videobloggar som jag aldrig orkar avsluta.

SÅ, nu vet ni hur mitt skrivbord ser ut.
Hoppas ni slutar fråga nu! (okej, ingen har frågat, hade bara inget roligt att skriva om...)

MATTIAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0