Lipstick Language

''Lo is giving out more than just tips on how to rock a Chanel look…''

ph: Lateboots.com

ÄLSKA. Vädigt mycket Rihanna över det hela, men jag älskar det!


Min mamma väckte mig allt för tidigt idag, för att hon behövde hjälp med att välja kläder för hennes utgång ikväll. Fick lägga mig i hennes säng & försöka somna om, medans hon kastade diverse plagg runt omkring sig & försökte få råd. Det enda jag fick ur mig var en hel del hummande men tillslut var jag tvungen att ge upp striden om min sömn. Jag har nog aldrig varit med om något liknande förut. Vet inte vad som flugit i henne riktigt. CRAZY MAMA!!!

Idag ska jag på middag men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Får se vad mammas garderob har att erbjuda. puss

_EKANEM

Kommentarer
Postat av: ARMIN

Haha, ajg gillar historien med :)



Men skorna gillar jag dock inte så mycket.. hatar det på baksidan :P



Snygg tjej! :)

2010-01-17 @ 00:31:16
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0