Mattias slutar!


Vackra Stefani

Jag slutar att blogga här! Åtminstone för en stund. Det är ingen idé att driva en blogg med någon som inte tänker med huvudet för stunden. Ekanem, att kalla mig namn och vara sur över något som du faktiskt är skyldig till är så fel. Sjunk inte så lågt. Jag vet. Jag vet att du kommer ångra dig.

Jag tar inte åt mig av det du säger. För jag är inte "gay" och jag "don't smell". Okej, jag kanske luktar efter träningarna men det ska man faktiskt göra. Tänk på det Ekanem. Girl PLEEEEEEASE. Vem fan ska du åka hem med efter träningarna?


VILL NI FORTSÄTTA FÖLJA MIG, VÄLKOMMEN TILL MIN EGNA BLOGG SOM JAG HAFT I NÄSTAN TVÅ ÅR. KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT!

Tack och hej, MATTIAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0