Premiären avklarad!

Bild, Thomas Windestam

Hejsan, nu har jag kommit hem från tävlingen som faktiskt var säsongsdebut. Jag nämner bara det som är värt att nämnas. Längdhoppet vann jag (så nu kan jag stolt titulera mig distriksmästare i längdhopp, haha) på 6,66m, ungefär 40 cm från det personliga rekordet som ligger på 7,04m. Men jag är supernöjd med att få komma igång i alla fall. Det är ju till SM man ska vara i storform! Där ska jag vinna. Svensk juniormästare i längdhopp. Visst låter det bättre än distriktsmästare?

Ekanem får skriva lite om sin egen tävling. Nu ska jag duscha och äta. Ha en trevlig söndag, trots att det är rätt tråkigt en söndag som denna.

Förresten så är bilden tagen i somras, vi tävlar inomhus så ni inte tror att vi är ute nu!

Mattias

Kommentarer
Postat av: tobie

hahaha :D



ja, absolut! min med! oh gratts hörru!

2010-01-17 @ 17:41:59
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Mohammed

7 meter. o jäklar!

2010-01-18 @ 02:52:03
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0