Givenchy S/S 10

Givenchys herrkollektion inför S/S 10 går i enkel färgskala. Svart och vitt. Med klockrena inslag utav guld och röd. Mixen utav mönster blandas hejvilt, succé i Cover Boys ögon. Vi ser smala byxor, väldigt mycket vida och framför allt längre shorts (men självklart fortfarande med bra passform). Du hittar både herr- och damkollektionen HÄR, bara att klicka dig vidare, jag litar på dina datorkunskaper.

Något jag vill lyfta fram är dock deras tolkning på den gamla vanliga sneakern. Jag vill att du ser skon som ett äktenskap mellan sneakern och kängan. Givenchys Super High Top är deras kärleksbarn. Jag älskar skon och är säker på att GaGa herself skulle snöra på sig ett par om hon nu var man (Haus of Me undrar vad som hände med hysterin kring hennes underliv?). Tillbaka till skon, den lilla detaljen som att ha en öppen yta vid ankeln gör det hela ännu bättre. Givenchy, Cover Boy skulle vilja ha ett par hemskickade. Storlek 40 tack!




Cover Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0