f*ck i woke up, again



terrydiary.com

jag sover för lite på nätterna nuförtiden, vilket innebär att jag måste ta igen all sömn på dagarna. vilket därmed resuterar till att jag får varken någonting gjort. Som då innebär att jag ligger efter i min livsplanering & i skolan. ATTANS OCKSÅ!!!

Tydligen så gillar mattias sömnen lika mycket som jag. Vilket sammanträffande! Är man bloggkompanjoner så delar man tydligen det mesta.. eller inte.

Nu spelas Basshunter - Russia Privet i mina högtalare, vilket betyder att  jag nu ska försöka städ rent i mitt älskade rum. LOVE TO OUR LITTLE MONSTERS ♥



notera: hur många ggr jag skrivit ''vilket'' i detta inlägg!! haha.
_Ekanem

Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Svar: Då har du missat nått haha

2010-01-23 @ 19:37:40
URL: http://themuffetman.blogg.se/
Postat av: Anne

hehe asså okej! får väl se vad man själv tycker när jag väl ser filmen :)

2010-01-23 @ 20:29:19
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0